lunes, 20 de febrero de 2017

El canciu'l verderín

El verderín ye uno de los páxaros que primero se fae notar. Entama a cantar sele nos días soleyeros del mes de avientu, malapenes al iniciu del iviernu. Pero non ye hasta el mes de febreru cuando lo fae  dafechu, con munches ganes y fuerza.

El verdecillo Serinus serinus es uno de los pájaros que antes se hace notar. Empieza a cantar suavemente en los días soleados del mes de dciembre, apenas al inicio del invierno. Pero no es hasta el mes de febrero cuando lo hace completamente, con muchas ganas y fuerza.


Dende mediaos de la seronda el verderín tórnase discretu, la mayoría marchen d'Asturies a invernar a otres zones más al sur, magar que algunos queden aquí, sobremanera na costa.

Desde mediados del otoño el verderín se vuelve discreto, la mayoría se van de Asturias a invernar a otras zonas más al sur, pese a que algunos quedan aquí, sobre todo en la costa.




Munchos de los que marcharon tan tornando agora. Los machos van ocupando los sos territorios de cría, nos que tienen posadorios abondo dende donde cancien bona parte del día. El so canciu non puede confundise con nengún otru.

Muchos de los que se fueron están volviendo ahora. Los machos van ocupando su territorios de cría, en los que tienen muchos posaderos desde donde cantan buena parte del día. Su canto no puede confundirse con ningún otro.



No hay comentarios:

Publicar un comentario